tisdag 25 augusti 2015

off to illinois

OK, i morgon vid den här tiden står jag på Kastrup och väntar på min flight till Chicago. Har ett slags presentation förberedd -- jag och min medpresentatör kom överens om att inte läsa vårt paper så jag har både vissa skrivna partier och vissa stödordspartier, men det skall nog gå bra. (Det svåra med det, tycker jag, är att hålla tiden. Om man har ett skrivet paper vet man hur lång tid det tar men talar man mer eller mindre fritt finns det risk för att det går åt tid man inte förutsett.)

Oavsett vad skall det bli trevligt att återse Urbana-Champaign. Och det verkar bli en intressant konferens.

Fick ett försiktigtvis positivt besked på mitt eventuella framtida projekt. Det är flera led kvar och man vet ju aldrig, men det känns ändå bra att det inte blev ett "tack, men nej tack" rakt av.

Och så har den sista pusselbiten i schemaläggningen fallit på plats. Skönt att det ordnade sig innan jag åkte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar