onsdag 30 oktober 2013

blobben och annat

Det har varit intensiva dagar. I fredags printade jag ut den reviderade inledningen till Blobben (se nedan) och tänkte för mig själv att jag länge gått och sagt att jag är 75% klar men nu kan jag nog våga mig på att säga 90% klar. (Eller 89, kanske...) Nu är det avslutningen jag sliter mitt hår över men innan november är slut skall jag nog ha ett färdigt avslutningskapitel också. Och så putsning i december. (Kan det verkligen vara så att jag till sist lyckades göra en tidsplan som håller??? Kryss i taket och så vidare...)

Samtidigt har jag två artiklar som skall revideras och något slags utkast som skall skrivas. Plus, i vanlig ordning, en del annat. I dag gjorde jag exempelvis ett inhopp på "min" gamla kurs Sexualitet i ord och bild. Det är den första kull masterstudenter jag inte får förmånen att följa under en hel kurs, men jag är glad över att ha fått möjligheten att träffa dem i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar