torsdag 17 mars 2011

the joys of academic life

Kämpar på med kapitlet om sexuella rum. I dag blev jag så försjunken i det att tiden bara flög i väg och nu är jag lite försenad med allt annat jag måste göra. Det svåraste tycker jag är att kombinera ihop allt jag läst in mig på om "space" med dels annonserna -- där jag försöker kartlägga vilka ställen som fanns, var de låg, vilka öppettider de hade (väldigt olika, faktiskt) och dels de intervjuer och samtal jag har gjort. Egentligen borde jag bara låsa in mig i några veckor...

Men roligt är det! Och jag skall prata om de här sakerna om bara ett par veckor, både som inhoppare på kursen Arkitektur och visuell kultur och på vårt symposium om sexuella rum, så jag får en chans att bearbeta det medan jag jobbar. Nej, man bör inte låsa in sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar