fredag 31 juli 2009

semesterupplevelser del 2

Filmer jag har sett sedan jag kom tillbaka till stan:

Antichrist: Se blogginlägg nedan. Samt kommentarerna.
The International: So-so helt OK thriller men kanske mest för den som gillar Clive Owen.
Walk Hard: En surprise hit. Roliga och extremt skickliga låtpastischer (mina favoriter "Midget Man" och "Let's Duet"). Fast det kanske säger mest om mig och min humor?
Doubt: OK, OK, jag erkänner, jag grät. Floder.
Public Enemies: Ganska bra, inte mer. Johnny Depp är helt fantastisk men det är nog mest för att se honom och Christian Bale man ser den. Fast det förstås, den är snygg. Och melankolisk.
Cinderella Man: OK, OK, jag grät igen. Floder. Hade inte sett den innan.
The Bucket List: Första tredjedelen jättebra. Resten OK, men klyschigt.

Film som ligger vid spelaren och som jag drar mig för att se:
Mammut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar