måndag 6 december 2010

produktivitet

Skrev Bochum-paperet på rekordtid. Men så handlade det mest om att skala bort också, eftersom det utgår från mitt kapitel i Twilight-boken. Har en lång och komplicerad PP-presentation till, där jag måste trycka fram bilderna precis vid rätt tillfälle vilket kommer att kräva lite övning.

Så nu kan jag ta itu med stora högen av administration som ligger och väntar på mig. Och sedan, sedan kan jag äntligen svara på lockropet från boken som vill att jag skall fortsätta skriva på den...

FLM kom häromdagen, fullmatad med kul texter -- intervju med Torben Grodal (som ju har nämnts också på den här bloggen), reflektioner över "filmens död" av Jan Holmberg och Maaret Koskinen, en tillbakablick på ett för mig aktuellt år (1970) och mycket mycket mer. Jag har själv bidragit med en liten text om 1970.

Och Film International special issue Making Movies in Europe utkommer vid årsskiftet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar