torsdag 23 juni 2011

pustar -- snart -- ut

Dammet börjar lägga sig. Terminslut kan vara så vansinnigt intensiva och i år kändes det som om det var ännu mer intensivt än vanligt. Kombinerat med mitt försök att stressa av innebar det att bloggen fick ligga åt sidan lite. I morgon åker jag till London på konferens och i nästa vecka skall jag ägna mig åt städning -- av både mitt rum och alla lösa trådar på mina att göra-listor. Jag skall också plocka fram mitt kapitel som legat lite för länge nu och se vad som behöver göras med det, så att jag inte behöver förlora någon tid när semestern är över.

Och så har jag bokat Tromsö-resan i augusti -- Nordiska historikermötet -- där jag skall prata om mitt projekt utifrån en artikel jag skrev ihop med en filmvetar/historiker-kollega.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar