måndag 19 september 2011

sssm och vampyrer

Det blev ett hektiskt veckoslut, med Scandinavian Society for Sexual Medicine-presentation i fredags i Stockholm och samtal om vampyrer på Kulturnatten i Lund på lördagkvällen. Det var helintressant att få vara med i fredags -- ytterligare två längre sexologiska utbildningar presenterades, en i Danmark och en i Norge, samt också en kurs på Karolinska Institutet. Två läkemedelsrepresentanter pratade kort om sina utbildningar (ett för mig nytt och intressant inslag) och sedan fick två forskare lägga fram sina ännu tentativa resultat. På kvällen var det middag som jag fick lämna vid kaffet eftersom jag skulle hinna med flyget hem. Jag får medge att jag var ganska nervös inför hela upplägget -- jag menar, jag och en massa läkare... -- men det gick bra och folk var trevliga och lätta att ha att göra med. De ställde en del besvärliga frågor under min presentation, men det var bra och rimliga besvärliga frågor.

Och nu på förmiddagen har vi precis skickat in index till Twilight-boken! En sista koll och sedan går den i tryck -- helt enormt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar