fredag 21 maj 2010

terminsslut

"Bra" och "dålig" porr?-seminariet gick OK i går, tror jag. Det är så mycket som händer nu att jag knappt kan tänka. Bland annat går jag in och vikarierar för min kollega Lotta Löfgren-Mårtensson som programkoordinator för mastern i sexologi. Det kommer nog verkligen att testa gränserna för min organisatoriska kapacitet som jag uppfattar har vissa skönhetsfläckar. Jag är ganska bra på att tänka i strukturer, men har sämre sinne för detaljer, till exempel. Nåja. Den som lever får se. Jag kommer också att få se mina två uppsatsstudenter lägga fram och ventilera sina uppsatser inom de närmaste veckorna -- kul och spännande.

Nu återstår innan Istanbulkonferens och semester: bli klar med Swedish film-bok, bli klar med 8mm-artikeln, skriva paper om public space till konferensen, samt jobba med Film International-numret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar