tisdag 22 april 2014

självvärdering

Tvingades lägga allt annat åt sidan och kasta mig över en så kallad självvärdering -- en sammanställning av publikationer, konferenser, forskningsmedel och så vidare -- som jag helt hade missat att jag skulle göra. Trots att det bara gällde de senaste fem åren, och trots att jag har ganska väluppdaterade CV:s och publikationslistor tog det sin tid... Men det är rätt kul, man ser vad man gjort. Och eftersom det är sådana eftersläpningar i publikationerna kan man se hur en dipp i produktionen ett år ger utslag något år senare. Som när jag var programkoordinator och inte hade någon direkt forskningstid -- det vill säga andra halvan av 2011 -- ger utslag framför allt 2012 som var ett magert år för mig.

Anyhow. Nu skall jag återvända till Blobben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar