torsdag 13 augusti 2009

nu börjar...

... Torsk på Tallinn-artikeln bli klar. Bra. Den skall skickas ut på måndag till övriga medverkande i antologin inför seminariebehandling. Nu hinner jag ha någon att läsa genom den innan jag skickar i väg den så att pinsamma korrfel och andra dumheter inte ligger kvar.

Äntligen kan jag nog också säga. Även om jag är i god tid före deadline känns det som om jag har hållit på med den i evigheter (jag presenterade ju också en del av den på NECS-konferensen) och mina huvudsakliga poänger med den är jag vid det här laget dödligt trött på och tycker att de är meningslösa självklarheter. Då är det bra att det kommer andra läsare/granskare, för ens egna texter tappar man snabbt överblicken över.

Har börjat se Lifterskan/Butterflies med Marie Forså. Regisserad av, som det står på omslaget, Joe "Fäbodjäntan" Sarno. Upptäckte till min glädje att dvd:en innehåller BÅDE mjukporr- och hårdporrversionen, så jag skall se båda och jämföra dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar