onsdag 10 juni 2009

eclipse

Läste ut den tredje boken i Twilight-sagan i går. Det har varit - emellanåt - andlöst spännande läsning, men jag får ju erkänna att jag nog tyckte att första boken var bäst. Blev liksom lite besviken på att ja, de kommer att ligga med varandra och ja, Edward kommer att bita Bella MEN jag ville nog ha lite mer än att bjudningskorten till bröllopet skickades ut. När man har läst tre böcker i väntan på the big bite och the first sex... så tycker jag att det blir lite anti-klimax när man inte får något alls, inte ens lite förskönande omskrivningar. Däremot håller jag inte med recensenten i Svd - ytlig och pratig tyckte jag inte att den var. Bara att jag känner mig lite snuvad på konfekten.

Fjärde boken sägs vara Edwards berättelse. Jag kommer naturligtvis att läsa den också. Jag kommer naturligtvis också att se filmerna allteftersom de kommer ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar