måndag 15 mars 2010

on my way

OK. En lång dags långa att göra-lista är avklarad. Grymt tidigt i morgon bitti bär det av. Eftersom jag är den jag är har jag två utprintade kopior av mitt paper, två USB-minnen med PowerPoint-presentationen samt att jag har mailat presentation och paper till mig själv så den ligger där ute på någon server någonstans.

När jag nu skriver det inser jag att det låter lite fånigt. Typ inte bara både hängslen och bälte utan två hängslen och bälten... nåja, man är som man är och det är en ganska liten ansträngning som får mig att känna mig så otroligt mycket bättre.

Får se om jag får någon möjlighet att uppdatera bloggen medan jag är borta. Annars får ni rapport när jag kommer hem (samt, med lite tur då, ett smakprov från mitt paper). Tills vidare får ni nöja er med lite LA-feeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar