onsdag 31 mars 2010

snart över

Stressen håller på att bedarra. En av texterna är klar och ivägskickad. Den andra är under någotsånär skakig kontroll och borde, om allt går väl, kunna skickas in i morgon. I dag var dessutom sista passet med kursen Sexualitet i ord och bild. Studenterna redovisade sina projektarbeten, om sexualitetsskildringar på internet, och det fungerade alldeles utmärkt. Jag har i dag lyssnat på redovisningar om bland annat mytinydick.com, hentai på redtube och anniesprinkle.org(asm).

Blev antagen till NECS-konferensen. Fick besked i dag.

När (eller om, kanske jag borde säga) jag skickat in texten i morgon, samt fixat några andra saker som fått stå åt sidan i dag, skall jag ta lite välförtjänt påskledighet. Skönt att kunna inleda nästa vecka utvilad, med ett rent skrivbord, ett artikelprojekt jag längtat länge efter att få börja på och bara ett litet gäng tentor att rätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar