onsdag 9 december 2009

rent skrivbord

Intensiv dag i går: möte i ämnesgruppen (dvs vi som undervisar på de olika sexologikurserna här på MAH), arbetslunch, seminarium med forskargruppen, middag på kvällen. Även om dagen började med att jag på bussen på morgonen till min fasa upptäckte att jag hade glömt Kutchinsky på nattduksbordet, blev det en riktigt bra dag. Eftersom jag somnade tidigt i går (vilket kanske hade något med middagen att göra) är jag också faktiskt ganska utsövd.

Och mitt skrivbord är rent. Det är alltså bara att sätta i gång.

2 kommentarer:

  1. hej Mariah!!
    Jag är intresserad av att få veta mer om
    skådespelerskan Marie Forså och om producenten Inge Ivarsson. Kan du ta reda på något om dem och skriva det på bloggen kanske?

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym! Jag tror jag har skrivit något lite om dem tidigare, i alla fall Marie Forså. Det kommer mera, lovar.

    SvaraRadera