tisdag 3 mars 2009

projektpresentation

I dag skall jag presentera mitt forskningsprojekt på forskarseminariet Kön, sexualitet, socialt arbete här på Hälsa och samhälle. Kul och lite nervöst. Den här typen av presentationer är alltid ett bra tillfälle att sammanfatta och peka ut riktningar och eftersom postdoktoral forskning inte riktigt är samma sak som att skriva en avhandling till är det nog ganska vettigt. Jag tycker att jag har massor av artiklar, konferenspapers och annat att skriva framöver och jag får nog erkänna att det spretar lite i alla möjliga riktningar. Och jag hör till den sortens människor som måste ha En Plan. Gärna en mycket utvecklad Plan, som innehåller alternativ för tänkbara scenarion och ändå ett visst utrymme för improvisation ifall det skulle krävas.

1 kommentar:

  1. SYnd att jag missar din presentation! Lycka till och berätta sen hur det gick!

    SvaraRadera